Liity kannattajajäseneksi

Haluamme keskittyä kutsumukseemme olla etsimässä niitä ihmisiä, jotka eivät syyllisyyden, häpeän ja elämän kolhiintumisen jälkeen pysty astumaan seurakuntien ja järjestöjen tilojen kynnysten yli. Kerromme Jeesuksen ehdottomasta armosta ja rakkaudesta, joka nostaa syvimmästä suosta kenet tahansa.

Emme halua kilpailla muiden järjestöjen ja seurakuntien kanssa, vaan haluamme tuoda löytämiämme ihmisiä niiden yhteyteen ja avun luo. Lue lisää mikä, mitä, miksi ja keitä olemme

Jos koet työmme merkitykselliseksi ja haluaisit olla sitä tukemassa, liity kannattajajäseneksemme. Yksin armosta ry:n kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä henkilö tai oikeustoimikelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Kannattajajäsenenä saat kuulumiskirjeemme ja tietoja tulevista tapahtumista. Tervetuloa työtoveruuteen!

Vahvistetut jäsenmaksut 2024: Kannattajajäsenen vuosimaksu on 25€, 50€ tai 100€ oman valintasi mukaan. Yhdistyksen syyskokous vahvistaa vuosittain jäsenmaksujen suuruudet. Jäsenmaksusta lähetetään sinulle erillinen lasku. Myös yritykset ja yhteisöt voivat liittyä kannattajajäseneksi.